teamtechnik Polska Kariera

Supply Chain Manager

Miejsce pracy: Skawina

Dołącz do nas i rozpocznij pracę w zespole, który projektuje, buduje i wdraża nowoczesne linie produkcyjne oraz testery dla naszych klientów z całego świata.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Realizacja strategii spółki poprzez kształtowanie, zarządzanie i rozwój zintegrowanego systemu Zarządzania Łańcuchem Dostaw (E2E SCM)
  • Opracowanie i realizacja planu na skuteczne wdrożenie strategii zarządzania łańcuchem dostaw zgodnie z kierunkiem rozwoju organizacji, w tym usprawnień i poprawienie efektywności biznesu
  • Wspieranie działań sprzedażowych i operacyjnych takich jak planowanie biznesowe, łańcucha dostaw i produkcji (S&OP)  
  • Budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji z dostawcami 
  • Planowanie zapasów oraz zdolności produkcyjnych 
  • Tworzenie planów produkcyjnych oraz kontrola ich realizacji 
  • Integracja i współpraca ze spółkami w grupie celem optymalizacji łańcucha dostaw, współpraca ze strategicznymi partnerami 
  • Wdrażanie niezbędnych narzędzi dla sprawnego zarządzania procesami biznesowymi i ich rozwój 
  • Zarządzanie zespołem w dwóch lokalizacjach firmy (planowanie, zakupy, logistyka, inne funkcje wspierające) 
  • Rozwój podległego zespołu poprzez wsparcie mentorskie, wyznaczanie celów i ocenę postępów ich realizacji, kreowanie przestrzeni do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami 
  • Zarządzanie budżetem dla obszaru SCM 
  • Ścisła współpraca i raportowanie bezpośrednio do Zarządu 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe na kierunkach zarządzanie łańcuchem dostaw, logistyka, zarządzanie produkcją bądź pokrewnych, 
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w branży produkcyjnej 
  • Wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie – min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, 
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem  
  • Znajomość oprogramowania ERP (mile widziana znajomość MS-Dynamics)  
  • Znajomość nowoczesnych metod organizacji procesów logistycznych 
  • Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność priorytetyzacji zadań i działania pod presją czasu 
  • Umiejętności negocjacyjne oraz budowania i utrzymywania odpowiednich relacji z klientami, partnerami i dostawcami
  • Wysokie kompetencje interpersonalne, umiejętność pracy w zespole 
  •  

Oferujemy:

  • Pracę w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją w branży
  • Możliwość interesującego rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • Współpracę z doświadczonym i różnorodnym zespołem
  • Kafeterię benefitów w ramach platformy MyBenefit (m.in. opieka medyczna czy karta MultiSport)
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • ZFŚS w tym dofinansowanie wakacji
  • Dofinansowane kursy języków obcych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze po okresie wdrożenia
  • Wsparcie mentorskie i zorganizowane wakacje dla dzieci pracowników w ramach TDJ Foundation
Prosimy o załączenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez teamtechnik Production Technology Sp. z o.o. z siedzibą główną w Skawinie, ul. Za górą 23, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych

Dane kontaktowe

Zespół HR
praca@teamtechnik.pl