teamtechnik Polska Kariera

Portfolio Development Manager

Miejsce pracy: Skawina

Dołącz do nas i rozpocznij pracę w zespole, który projektuje, buduje i wdraża nowoczesne linie montażowe i testery dla klientów z całego świata. Będziesz kluczowym członkiem zespołu sprzedażowego, odpowiedzialnym za rozwój biznesu oraz zarządzanie portfolio produktowym w firmie specjalizującej się w automatyzacji produkcji.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Identyfikacja nowych segmentów rynku, branż, potencjalnych klientów w obszarze automatyzacji produkcji
  • Rozbudowa i zarządzanie portfolio produktowego firmy, obejmującego produkty, integracje i usługi dla różnych branż
  • Tworzenie i rozwijanie długoterminowej strategii produktowej
  • Koordynacja rozwoju kompetencji technologicznych i procesów produkcji wynikających ze strategii sprzedaży
  • Opracowanie i rozwój portfolio produktowego firmy dostosowanego do potrzeb nowych rynków
  • Monitorowanie i analiza trendów rynkowych, potencjalnych kierunków rozwoju i działań konkurencji
  • Zbudowanie silnego zespołu ekspertów i koordynacja ich działań w ramach pracy z portfolio
  • Śledzenie tendencji rynkowych na targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach promocyjnych

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu portfolio produktów w firmach z branży automatyki, inżynierii produkcji, integratorów systemów lub pokrewnych
  • Wykształcenie wyższe techniczne (automatyka i robotyka, mechanika i budowa maszyn, inżynieria procesu lub pokrewne)
  • Doświadczenie w pracy z klientami przemysłowymi z obszaru automatyzacji produkcji
  • Znajomość procesów i technologii związanych z automatyzacją, systemami testowymi i liniami montażowymi
  • Umiejętność analizy rynku, identyfikacji potencjału biznesowego i przekładania tego na konkretne działania
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
  • Umiejętność budowania długoterminowych relacji z wieloma interesariuszami, nastawionymi na osiągnięcie rozwiązania typu win-win
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Pracę w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją w branży
  • Możliwość interesującego rozwoju zawodowego
  • Współpracę z doświadczonym i różnorodnym zespołem
  • Kafeterię benefitów (m.in. opieka medyczna czy karta MultiSport)
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowane kursy języków obcych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Wsparcie mentorskie i zorganizowane wakacje dla dzieci pracowników

Prosimy o załączenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji przez Nextomation sp. z o.o. z siedzibą w Skawinie, w celach prowadzenia przez ten podmiot postępowania rekrutacyjnego, którego aplikacja dotyczy.” 

Dane kontaktowe

Zespół HR
praca@teamtechnik.pl