teamtechnik Polska Kariera

Account Manager (Service&Aftersales)

Miejsce pracy: Skawina/Ostrów Wielkopolski

Dołącz do nas i rozpocznij pracę w zespole, który projektuje, buduje i wdraża nowoczesne linie produkcyjne oraz testery dla naszych klientów z całego świata.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi posprzedażowej i rozszerzenie współpracy z istniejącymi klientami
  • Uczestniczenie i rozwijanie umiejętności negocjacji handlowych z klientami
  • Rozwiązywanie problemów i reagowanie na potrzeby klientów
  • Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży usług i produktów posprzedażowych.
  • Tworzenie i przedstawianie klientom propozycji wartości
  • Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu skutecznego świadczenia usług posprzedażowych
  • Analizowanie dokumentacji technicznej dostarczonej przez klienta
  • Nadzorowanie harmonogramu wdrożenia oferty i szybkie reagowanie na zagrożenia terminów
  • Zarządzanie projektem wdrożenia usług posprzedażowych
  • Wykonywanie zadań w oparciu o wytyczne, procesy i polityki firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, obsłudze klienta w branży automatyki przemysłowej
  • Znajomość inżynierii mechanicznej procesów i koncepcji linii montażowych (półautomatycznych i w pełni automatycznych) – warunek konieczny
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1
  • Doskonała znajomość produktów i rozwiązań automatyki przemysłowej
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
  • Umiejętność identyfikowania nowych możliwości biznesowych
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność skutecznego zarządzania zarówno zespołem, jak i projektem

Oferujemy:

  • Pracę w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją w branży
  • Możliwość interesującego rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • Współpracę z doświadczonym i różnorodnym zespołem
  • Kafeterię benefitów w ramach platformy MyBenefit (m.in. opieka medyczna czy karta MultiSport)
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • ZFŚS w tym dofinansowanie wakacji
  • Dofinansowane kursy języków obcych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze po okresie wdrożenia
  • Wsparcie mentorskie i zorganizowane wakacje dla dzieci pracowników w ramach TDJ Foundation
  • Dodatek relokacyjny

Prosimy o załączenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez teamtechnik Production Technology Sp. z o.o. z siedzibą główną w Skawinie, ul. Za górą 23, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Dane kontaktowe

Zespół HR
praca@teamtechnik.pl